AC22STAT-NG-QVE
AC Vehicle Charging Station
Charges 2 vehicles simultaneously at 22kW of power.
Charges 2 vehicles simultaneously at 22kW of power.
The AC22STAT-NG AC Vehicle Charging Station is a safe and efficient solution for charging all electric vehicles in Mode-3, offering adjustable power from 3.7 Kw to 22 Kw.
The 7-inch screen and Rfid reader facilitate charging operation through an intuitive human-machine interface.
With an innovative and more robust design, made from stainless steel. Compact version that includes all the protections.
Each AC station follows the OCPP V.1.6 communication protocol via the available communication module, each charging unit can be connected to the system for central control of utilisation, billing and other operational information.
….Type 1 Type 2
The AC22STAT-NG-QVE station already has the hatch and space for the energy supplier’s meter on the back of the station.
Built into the back of the station is the “rucksack” (carrier)
Charges all vehicles in Mode-3
Adjustable AC output power
7-inch screen
Rfid payment system
Remote control (OCPP 1.6)
Communications available (3G; LAN; Wi-Fi)
IEC61851 standard
Car parks
Shopping centres
Public spaces
Communal garages
Companies
Hotels
A visão da Volt-e passa por adaptar a solução de carregamento às necessidades de cada utilizador, tendo em conta caraterísticas como a potência e o modelo de cada veículo, seja num carregamento doméstico, empresarial, na rede pública, integrando a rede MOBI.E, ou mesmo num carregamento portátil.
Também temos uma solução inovadora que permite às empresas assumirem legalmente o pagamento dos carregamentos elétricos realizados no domicílio dos seus colaboradores. Para o carregamento na via pública a Volt-e desenvolveu a construção de estações de carregamento em aço inox e já fez chegar ao mercado as mais diversas soluções de carregamento para empresas, frotas e rede pública.
Veja todas as soluções de carregamento e escolha a que se adeque melhor. Soluções como o carregamento mais rápido, para locais em que o tempo de permanência seja de curta duração, como um parque de um centro comercial, ou situações em que o carregamento possa acontecer de forma mais lenta, como por exemplo parques de escritórios, habitações, condomínios, entre outros.
Reduzir a pegada ecológica deixou de ser uma opção, mas cada vez mais um dever cívico, a mobilidade elétrica já é uma realidade ao alcance de todos!